De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM250MZ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

SuzyQ 12-09-2024

Simpel te gebruiken

Geschreven voor: ETNA CM250MZ

Vandaag voor het eerst gebruikt. Installeren en gebruiken is super simpel. De display is simpel te gebruiken. De voorgeprogrammeerde kookprogramma's werken prima. Eerste kookbereiding is meteen prima gelukt. Blij mee!!!

Pluspunten

• Uitstraling
  • Bediening
  • Installeren
  • Duidelijke handleiding
  • Ziet er ook nog eens mooi uit

Bozkurt 08-09-2024

Not the best, not the worst

Geschreven voor: ETNA CM250MZ

I am happy with the product in overall, however had problem with microwave after 6 months. It makes a noise incredibly. Asked for a mechanic visit to check the product.

l***********@g******** 05-09-2024
  • Product gekregen

Al jaren de oude bekende kwaliteit

Geschreven voor: ETNA CM250MZ

Bekend merk wat al jaren goede kwalitatieve en betaalbare producten maakt

Cindy 02-09-2024

Goed product met mooie uitstraling

Geschreven voor: ETNA CM250MZ

Goed product met mooie uitstraling.
Oven is snel op temperatuur.
Magnetronfunctie werkt ook goed. Tijd instellen gaat makkelijk door te schuiven of de plus/min toetsen te gebruiken.
Tot nu toe zeer te vreden over het apparaat.

Pluspunten

• Snel warm met de voorverwarm toets
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Altijd vingervlekken op de functietoetsen

m******@g******** 19-08-2024
Geschreven voor: ETNA CM250MZ

Gekozen om uiterlijk, inhoud en prijs-kwaliteit.
Functioneert goed, maar ik moet eraan denken de temperatuur hoger in te stellen. De oven zelf geeft helaas niet aan hoe warm het binnen precies is, maar met twee losse oventhermometers heb ik inmiddels vastgesteld dat ik m op 225 graden moet zetten om in werkelijkheid 200 te bereiken. Dat is vreemd..

Anoniem 17-08-2024

Goed en mooi

Geschreven voor: ETNA CM250MZ

Makkelijk te gebruiken. Goede prestaties van zowel de magnetronfunctie als de ovenfunctie.
Handig dat het rekje ook voor de magnetronfunctie kan worden gebruikt.
Ziet er mooi en strak uit.

Pluspunten

• Werkt prima
  • Handig in gebruik
  • Mooi

a***********@h********** 19-07-2024
Geschreven voor: ETNA CM250MZ

de vaatwasser is mooi stil en makkelijk in gebruik. Het komt er allemaal schoon uit. Top apparaat

g*******@g******** 23-06-2024
Geschreven voor: ETNA CM250MZ

Ik heb onlangs de Etna combi magnetron aangeschaft en ik ben absoluut onder de indruk van dit geweldige apparaat! Van de strakke, moderne uitstraling tot de indrukwekkende functionaliteit, deze combi magnetron heeft echt alles wat je nodig hebt in een keuken.

Ten eerste is de gebruiksvriendelijkheid fenomenaal. De bediening is intuïtief en duidelijk, zelfs voor iemand die niet technisch is ingesteld. De verschillende kookprogramma's en instellingen maken het een fluitje van een cent om alles van een eenvoudige opwarmmaaltijd tot een ingewikkelder gerecht te bereiden.

p******@h********** 21-06-2024

Mooi product voor een mooie prijs

Geschreven voor: ETNA CM250MZ

Mooie strak uitziende combi magnetron voor een zachte prijs. Goede hoge oven temperatuur en fijne functies en bediening. Minpuntjes zijn dat de oven onder de 100 graden alleen op 50 graden kan, de touch bediening snel tot vetvlekken leidt, er geen plateau op de onderkant is en dat rooster en bakplaat niet gemakkelijk in de geleiders glijden. Voor de prijs en het merk is dit te overzien en blijft het een goede aankoop.

Pluspunten

• Prijs
  • Uiterlijk
  • Functies

Minpunten

• Vlekgevoelig
  • Roostergeleiders

Sandra 19-06-2024

Goede koop geweest

Geschreven voor: ETNA CM250MZ

Na de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben, makkelijk in gebruik.
Jammer dat de glazen bakplaat er niet bij zit. Vind het persoonlijk fijn deze bij magnetrongebruik als lekbak te gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Alleen tiptoetsen

Minpunten

• Geen glazen bakplaat

h************@g******** 18-06-2024

Aanrader en ook de prijs in verhouding tot andere merken

Geschreven voor: ETNA CM250MZ

Ontzettend blij / tevreden met ons nieuwe apparaat. Eenvoudig in gebruik. Staat bijzonder mooi in onze keuken, stijlvol!
En voor de "niet poetsers"......is een makkie, doekje erdoor en schoon. Wat wil de mens nog meer :)

Leon 18-06-2024

Prima combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM250MZ

Prima combimagnetron, ziet er netjes en afgewerkt uit en de functies en gebruikersgemak is goed.

• Werkt makkelijk

Kelly 23-05-2024

Net ontvangen, eerste indruk is goed

Geschreven voor: ETNA CM250MZ

Ik heb mijn nieuwe combioven net ontvangen, hiervoor ook een Etna deze ging na 5 jaar stuk. Besteld via Coolblue en het was zo geïnstalleerd. Eerste gebruik een uur laten draaien, dit staat duidelijk uitgelegd. De oven ziet er prachtig uit, heel mooi model met veel ruimte van binnen. Het bedieningspaneel is er mooi, alles op touchscreen. Heel fijn om de tempratuur in te stellen, niet meer eeuwig aan knoppen draaien maar simpel opzij swipen.
Goede eerste indruk!

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Ruim van binnen
  • Mooi en handig touchscreen

Minpunten

• Nog niet ontdekt

r**********@g******** 16-04-2024
Geschreven voor: ETNA CM250MZ

Over het product kan ik nog geen zinnig woord zeggen. Nog niet gebruikt, net geïnstalleerd. Ik wil wel iets kwijt over de procedure om de garantie te verlengen. Het is ronduit krankzinnig om een klant te vragen naar een serienummer dat ergens op een plaatje staat onder of achter het apparaat dat je net ingebouwd hebt.

k**********@g******** 12-04-2024
Geschreven voor: ETNA CM250MZ

Nou ik ben tot nu zeer te vrede met Etna combi oven.
Ik vind alleen jammer dat je niet kunt zien of de oven al op temperatuur is
Voor de rest best tevreden heb hem nog niet zo erg lang dus kan verder ook nog niks zeggen

t**************@h********** 12-04-2024

Makkelijk, ruim en prachtig!

Geschreven voor: ETNA CM250MZ

Fantastisch mooi uiterlijk, met een makkelijke handleiding, duidelijk installatiehandleiding en geweldige en heerlijke ovenschotel is het resultaat van de eerste ervaring met deze combi oven. Grote ruimte vergeleken de vorige combi, maakt het leven in de keuken een stuk makkelijker! Dank je Etna

Pluspunten

• Makkelijk mee te werken
  • Weinig geluid
  • Genoeg opties
  • Ruim